8 de març. Dia internacional de les dones

El dia 8 de març és el Dia internacional de les Dones. Declarat per les Nacions Unides, és un dia per celebrar, reflexionar i reivindicar els drets de les dones en tots els àmbits de la vida pública i privada.

Us fem a mans alguns recursos relacionats amb aquesta temàtica, així com les activitats organitzades a la nostra comarca amb motiu d’aquesta efemèride:

Dia internacional de les Dones a la Biblioteca Virtual

Amb l’objectiu de sensibilitzar sobre les desigualtats de gènere, reivindicar canvis més efectius i reconèixer les aportacions de les dones arreu del món en els diferents àmbits socials, culturals, científics i econòmics us oferim, a través de la Biblioteca Virtual, un espai amb recursos informatius i recomanacions de documents que podreu trobar a les biblioteques però també recursos a internet, notícies, etc. relacionades amb el tema de la igualtat de gènere. Preparat conjuntament per la Xarxa de Biblioteques Municipals i l’Oficina de les Dones i LGTBI de la Diputació de Barcelona.

Exposició a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Amb motiu del Dia internacional de les dones podreu trobar a la Biblioteca Joan Triadú una exposició amb recomanacions de llibres sobre la igualtat de les dones. Una exposició que també trobareu a totes les Biblioteques d’Osona.

Activitats previstes a Vic i comarca d’Osona amb motiu del Dia de la Dona

Programa d’activitats 8M

Institut Català de la Dona

Declaració institucional pel Dia de les Dones

Informe: Desigualtats en l’àmbit laboral 2020

Informe: Dones a Catalunya 2020

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.