La Biblioteca Joan Triadú de Vic, TANCADA

L’Ajuntament de Vic ha activat un protocol seguint les recomanacions rebudes per la Generalitat de Catalunya amb motiu del confinament per evitar els contagis del coronavirus COVID-19.

Per tant, la Biblioteca Joan Triadú, com altres equipaments municipals, romandrà tancada fins a nou avís.

Per qualsevol incidència, us podeu posar en contacte amb la Biblioteca:

• Per correu electrònic a: b.vic.jt@diba.cat.
  • A través de les xarxes socials:

@BibliotecaVicJT

@Bibliotecajoantriaduvic

@Bibliotecajoantriadu

Us recordem que podeu estar al dia de tota l’actualitat de la Biblioteca a través de la web i de les xarxes socials.

També teniu a la vostra disposició la plataforma de préstec digital e-Biblio, que està associada al carnet de la Biblioteca i que a més a més de llibres, també hi podeu trobar revistes i pel·lícules. Si no teniu carnet de la Biblioteca en podeu sol·licitar un de provisional a: Formulari de sol·licitud del Carnet de la Biblioteca.

Disculpeu les molèsties.

Nota de premsa de l’Ajuntament de Vic :

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.