Obert per confinament

Una declaració d’intencions…

En temps de Coronavirus, amb la Biblioteca Joan Triadú tancada fins a nou avís i amb la prohibició de sortir de casa a no ser que sigui estrictament necessari (vegeu a Coronavirus tota la informació actualitzada i les recomanacions oficials), és més important que mai tenir els màxims recursos necessaris per passar les hores i els dies més ràpidament i desconnectar, a estones, de les notícies, que ja són prou inquietants.

D’ofertes d’oci n’hi ha per a tots els gustos però el personal de la Biblioteca Joan Triadú de Vic us volem oferir un conjunt de propostes culturals i de qualitat per cada dia d’aquest confinament “solidari”.

També creiem important que aquestes prescripcions siguin fàcilment accessibles des de casa, gratuïtes o que, pel fet de tenir el carnet de la Biblioteca, en pugueu fer ús lliure.

A més a més, podreu trobar propostes específiques per nens i nenes a la web de la Sala infantil i juvenil.

Esperem que us sigui lleu. I sobretot, protegiu-vos.

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.