Dia 2: Escoltem la ràdio

Tot i que durant aquests dies de confinament cal estar informat i pendent de les indicacions de les autoritats sanitàries, el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya recomana, en el seu document Recomanacions de gestió psicològica durant quarantenes per malalties infeccioses, que ens prenem el nostre temps per la desconnexió ja que estar 24 hores al dia pendent de les notícies farà augmentar la nostra angoixa innecessàriament.

Així doncs, avui us proposem escoltar la ràdio, però no per seguir el minut a minut de la crisi del maleït Coronavirus si no per saber què s’està emetent en temps real a les emissores de tot el món.

Us presentem Radio Garden!

Aquest recurs us permet sintonitzar milers d’emissores de ràdio en viu de tot el món. Amb l’objectiu de connectar persones, llocs i cultures llunyanes aquest projecte, nascut a Amsterdam, es pot utilitzar a través d’internet i també disposa d’aplicacions per a mòbils i tauletes Android i IOS.

Així doncs, moveu el món amb el cursor i descobrireu què estan emetent en aquest mateix moment les ràdios d’arreu del món.

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.