Dia 3: En Xevidom ens fa una caricatura

Durant aquests dies de confinament estan sortint iniciatives molt imaginatives per passar les hores a casa. La que us presentem a continuació uneix creativitat, art i bon humor.

Cada dia, de 18:00 h. a 19:00 h. en Xevidom farà caricatures en directe per Instagram al seu compte @xevidom. Si en voleu una, podeu enviar una fotografia al correu electrònic: xevidom@xevidom.com.

Xevidom és un estudi d’il·lustració format per en Xevi Domínguez i la Montse Batalla. Són autors de diversos llibres i fan il·lustracions personalitzades, contes a mida, etc.

Bibliografia:

Apunt a la web Papel en blanco dedicada al món del còmic sobre Manicomio.

Recomanació a la Biblioteca Virtual de les XBM

I de la col·lecció En Pau, l’Arnau i l’Anna a… Revetlles amb precaució:

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.