Dia 4: Assistim a un festival de poesia

Tenim a tocar el Dia Mundial de la Poesia i a hores d’ara, en condicions normals, el panorama cultural estaria ple de recitals de poesia de tota mena. Aquest 2020, però, les cancel·lacions han donat pas a imaginatives solucions indoor.

Aquest és el cas del Poesia Fest 40, un festival de poesia que ofereix recitals fins el dia 21 de març d’una quinzena de poetes d’edat, trajectòria i estil molt diferent.

El festival comença cada dia a partir de les 19:00 h. en directe als comptes d’Instagram de cada participant. Cada poeta té 30 minuts per declamar una selecció de poesies.

Destaquem la participació de la vigatana Núria Armengol (@ocellestampat) que farà el seu recital dissabte 21 de març a les 19:30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.