Dia 8: Participem al Concurs de microrelats Obert per confinament

Avui us proposem que deixeu anar la vostra imaginació i creativitat i us poseu a escriure. Doncs la Biblioteca Joan Triadú de Vic convoca el Concurs de microrelats Obert per confinament.

El tema, de qualsevol gènere literari, haurà de girar entorn al confinament arran de la crisi pel coronavirus. Es podran presentar microrelats en català i en castellà i hi haurà 3 categories:

• Infantil (fins a 11 anys)
  • Juvenil (de 12 a 17 anys)
  • Adults (a partir de 18 anys)

Cada participant podrà presentar un microrelat de creació pròpia amb una extensió de 200 a 280 paraules, incloent el títol. Caldrà que l’enviï per correu electrònic a b.vic.jt@diba.cat seguint les indicacions de les Bases del Concurs.

Cada categoria tindrà:

• Un premi al guanyador (un val de 100 euros per comprar llibres a les llibreries de Vic)
  • Un premi al finalista (un val de 50 euros per comprar llibres a les llibreries de Vic).

S’acceptaran originals fins 24 hores després de la reobertura de la Biblioteca Joan Triadú de Vic i el veredicte s’anunciarà 7 dies després d’aquest termini.

Aquesta entrada s'ha publicat en Concurs de relats Obert per confinament, Obert per confinament i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.