Dia 9: Redescobrim Moby Dick

L’any 2019 es va celebrar el bicentenari del naixement de Herman Melville, autor del clàssic universal  Moby Dick. Aquell mateix any, el 1819, el vaixell Essex va sortir del port de Nantucket a caçar balenes, una expedició habitual que es va convertir en tragèdia i que anys més tard inspiraria Melville a escriure una de les novel·les d’aventures més llegides a tot al món.

En el moment de la seva publicació (1851) Moby Dick va ser un fracàs de ventes i no va ser fins després de la mort del seu autor, ja entrats al s. XX, que es va convertir en un clàssic de la literatura universal.

Avui us proposem redescobrir Moby Dick de Herman Melville:

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.