Dia 13: Tafanegem les lectures del personal de la Biblioteca (1)

Una de les feines més habituals de la Biblioteca és el que en diem la prescripció lectora, és a dir, recomanar llibres de tot tipus a les persones que ens ho demanen. Per aquest motiu, hem d’estar al dia de l’actualitat literària i a vegades, fins i tot, encertem els gustos dels nostres lectors.

La Biblioteca Virtual de les Biblioteques XBM disposa d’un apartat dedicat a la prescripció anomenat Els bibliotecaris recomanen.

Tot i això, com que els dies de confinament són propensos a la lectura, hem demanat als companys de la Biblioteca Joan Triadú quins llibres estan llegint o quins tenen pendents i tenen previst llegir durant aquests dies.

Aquí en teniu una mostra del que ens han fet arribar:

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.