Dia 15: Passem por amb el “Sitges Countdown”

El Festival de Cinema de Sitges, ha anunciat que cada dia penjaran un curtmetratge de cinema fantàstic i de terror al seu canal de Youtube amb l’objectiu de fer més curts els dies de confinament, el que ells mateixos han anomenat el Sitges Countdown.

Es tracta d’una selecció de curtmetratges que han participat en edicions anteriors del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya i que ara ofereixen per passar millor els dies de confinament.

Ahir mateix van començar amb aquesta iniciativa i van penjar el primer curtmetratge titulat La Bruja del fósforo paseante, on la protagonista intenta impedir el casament del seu fill d’una manera ben particular.

Avui han penjat al seu canal el curtmetratge Limbo dirigit per Daniel Viqueira.

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.