Dia 29: Ens informem amb els diaris incorporats a l’e-Biblio

La plataforma de préstec digital de les biblioteques e-Biblio ha incorporat, per aquests dies de confinament, l’edició impresa d’alguns diaris en català i castellà que es poden descarregar en els vostres dispositius i tenir en préstec durant dues hores.

Els títols disponibles són:

• La Vanguardia (en català i castellà)
  • El País
  • El diari econòmic Cinco Días
  • El diari esportiu Mundo Deportivo

Aquests títols s’afegeixen als gairebé cinquanta títols de revistes en català i en castellà que estan disponibles habitualment per préstec digital a la plataforma e-Biblio i que podeu utilitzar pel fet de tenir el carnet de la Biblioteca o sol·licitant-lo a: Carnet de la Biblioteca. Formulari d’alta

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.