Dia 30: Vivim un Sant Jordi virtual i participatiu

La Biblioteca Joan Triadú convida la ciutadania a proposar compres de llibres per Sant Jordi a les llibreries de la Ciutat de Vic.

La Biblioteca de Vic vol imitar una gran iniciativa de la Xarxa de Biblioteques de Terrassa  i vol convidar la ciutadania a participar en la tria de llibres per comprar a les llibreries de la Ciutat de Vic, aquest Sant Jordi. Volem, malgrat la situació de confinament en què ens trobem, malgrat que les llibreries, els comerços, les biblioteques… estan tancats, viure la Diada de Sant Jordi i comprar llibres per posar a disposició dels nostres usuaris quan tornem a la nostra quotidianitat habitual.

Per això us proposem que ens ajudeu a fer la llista de la compra per aquesta Diada i convertir aquest Sant Jordi en el més participatiu. Així doncs, quin llibre compraríeu per la Biblioteca aquest Sant Jordi?

Entre el 15 i el 23 d’abril inclosos, podeu proposar-nos els vostres títols a través de les nostres xarxes socials. Els recollirem i, en la mesura que puguem, els comprarem per a la Biblioteca. I quan puguem tornar a obrir els equipaments, els posarem a disposició per a préstec. Com sempre, valorarem que els títols proposats siguin adequats al fons de la Biblioteca.

A més a més, comprarem els llibres d’aquesta campanya a les diferents llibreries de la Ciutat de Vic, amb qui ja treballem habitualment, per donar-los el nostre suport en aquest període tan difícil.

Podeu enviar-nos les vostres propostes a:

Fem viu aquest Sant Jordi i comprem llibres!!!

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.