Dia 55: Recuperem Llibert de Gemma Brió

Avui us proposem anar el teatre, virtual, per recuperar l’obra Llibert que en temps de coronavirus es pot veure en línia gratuïtament. Una obra escrita i protagonitzada per Gemma Brió i dirigida per Norbert Martínez, parella a la vida real i que es basa en el fet real de la mort, al cap de 15 dies de néixer, del seu fill Llibert a causa d’unes complicacions durant el part que li van causar danys cerebrals molt greus. A l’escenari trobarem a la Gemma Brió (Ada, la mare), l’actriu Tàtels Pérez que interpreta diversos personatges (parella, llevadora, metges, amiga, etc.) i Mar Orfila (Mürfila) que és l’encarregada de posar la banda sonora en un muntatge d’estètica molt moderna que a més a més d’explicar una situació molt dramàtica també fa ús de música i del sentit de l’humor, tan necessaris en situacions emocionalment dures.

Llibert es va estrenar l’any 2013, un any després de ser escrita, al teatre Almeria i es va poder veure la seva representació a la Biblioteca de Catalunya durant l’any 2014. Va obtenir els Premis Butaca 2014 al Millor Espectacle de petit Format i Millor Text Teatral i Gemma Brió va ser finalista com a Millor Actriu Protagonista. També va ser finalista als Premios MAX 2015 en dues categories: Espectáculo Revelación i Autoría Revelación i va obtenir el Premi Crítica Serra d’Or de Teatre 2014 a l’espectacle teatral.

Per veure Llibert de Gemma Brió feu clic sobre la imatge:

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.