Dia 65: Descobrim la natura de proximitat

Fase 1 de desconfinament.

Podem sortir a fer passejos i esport dins el nostre municipi. El temps de confinament ens ha portat moltes ganes de sortir de casa i poder esbargir-nos a l’aire lliure. Potser aquest temps engabiats hem après a mirar la natura del nostre entorn d’una altra manera. Que els ocells canten més? Potser si. O potser no ens hi havíem fixat abans. Una nova mirada que també fa que ens fixem en els arbres que durant el mes de maig tenen d’un verd molt intens i que les flors esclaten.

Per aquest motiu avui us volem recomanar alguns llibres i recursos que us ajudin a conèixer millor aquesta “natura de proximitat“. I també saber-ne les seves propietats. Esperem que us sigui útil.

A l’e-Bibilo:

I un parell de novel·les:

A la Biblioteca Joan Triadú:

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Obert per confinament i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.