Dia 76: A partir del 2 de juny, desconfinem la Biblioteca!

Onze setmanes després d’haver de tancar la Biblioteca Joan Triadú per la crisi del coronavirus estem molt contents de poder-vos anunciar que a partir de dimarts 2 de juny comença el desconfinament a la Biblioteca de Vic.

Durant tots aquests dies ens hem proposat estar al vostre costat virtualment i amb aquest objectiu vam crear  la secció Obert per confinament a la web de la Biblioteca.

Pels més petits de la casa us hem estat proposant activitats de tots tipus: recomanant espectacles de titelles i rondallaires a internet, explicant-vos contes, proposant-vos noves lectures, manualitats, pel·lícules i un llarg etcètera.

I pels adults Obert per confinament us ha ofert, també diàriament, tot tipus d’activitats virtuals que hem cregut interessants: festivals de literatura, de cinema, de documentals, obres de teatre gratuïtes, musicals i concerts entre d’altres i sobretot les recomanacions de llibres, sempre tenint present una eina que s’ha convertit en imprescindible en temps de coronavirus, l’e-Biblio, la plataforma digital de préstecs de les biblioteques, l’ús de la qual ha crescut de manera exponencial durant els dies de confinament. També hem viscut plegats un Sant Jordi virtual d’allò més estrany. Tanquem així la secció Obert per confinament, tot esperant no haver de tornar-la a utilitzar en un futur proper.

A partir del dimarts 2 de juny reprenem l’activitat presencial a la Biblioteca Joan Triadú, amb restriccions i respectant les mesures de seguretat i higiene més estrictes tenint sempre present la seguretat de tothom: usuaris i treballadors. Per aquest motiu és imprescindible l’ús de mascaretes per accedir a la Biblioteca i fer ús del gel hidroalcohòlic que trobareu disponible a l’entrada.

L’horari de la Biblioteca durant el desconfinament serà:

• Dilluns: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dimarts: De 10:00 h. a 13:30 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dimecres: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dijous: De 10:00 h. a 13:30 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Divendres: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dissabte i Diumenge: Tancat

I els serveis que s’oferiran en aquesta etapa:

• Devolució de llibres en préstec a la Bústia de retorns (a l’exterior de la Biblioteca). Tots els documents retornats es posaran en quarantena durant 14 dies.
  • Préstec de documents amb cita prèvia. Poseu-vos en contacte amb la Biblioteca a través del telèfon 93.883.33.25, del correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat o del formulari de Cita prèvia de la Biblioteca Virtual. Acordarem amb vosaltres dia i hora de la recollida de les vostres sol·licituds per evitar així aglomeracions. Preguem que respecteu les hores de cita concertades.
  • Consulta a la sala d’adults amb restriccions. Aforament limitat al 30% i només per consulta de documents exclosos de préstec.
  • No es podrà tenir accés a la Sala infantil.
  • Els usuaris no podran tocar els documents de les prestatgeries. Caldrà que els demanin al personal bibliotecari.

I recordeu que per un bon funcionament i la seguretat de tothom cal respectar les indicacions dels cartells informatius i del personal de la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Obert per confinament i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.