Els Bibliobusos de la comarca d’Osona reprenen l’activitat

Tres mesos després d’haver d’aturar l’activitat per la crisi del covid-19, el pròxim dijous 25 de juny els tres bibliobusos de la comarca d’Osona, el bibliobús Guilleries, el bibliobús Tagamanent i el bibliobús Puigdon tornen a l’activitat.

El servei, però, es reprendrà amb algunes restriccions per poder garantir les condicions de seguretat i higiene.

Serveis i condicions durant la represa:

• Retorn de documents en préstec. Us recordem que els documents en préstec durant el confinament s’han renovat fins el dia 31 de juliol de 2020.
  • Servei de préstec restringit al fons del Bibliobús.
  • No es podrà utilitzar els ordinadors ni tenir accés a la col·lecció. Podeu consultar el catàleg Aladí per saber quins documents demanar o fer la petició dels temes que us interessen al personal del bibliobús, que us farà una selecció perquè acabeu de triar quan hi aneu.
  • Us recomanem fer ús del formulari Connecta, així el personal tindrà preparats els documents quan hi aneu i les gestions seran molt més àgils.
  • Recordeu que, a més a més, continueu tenint a l’abast els llibres, pel·lícules, diaris i revistes de la plataforma de préstec digital eBiblio Catalunya
  • De manera excepcional es podrà demanar que algú passi pel bibliobús a recollir el vostre encàrrec. Caldrà que faciliti el número de carnet i els llibres que heu demanat.
  • Per a la seguretat de tothom, és obligatori l’ús de mascareta.

Si teniu més dubtes podeu consultar: Preguntes freqüents sobre la reobertura de les biblioteques.

Podeu consultar les rutes i horaris clicant a sobre del nom de cada Bibliobús:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.