Concurs de microrelats Obert per confinament: els finalistes i els guanyadors

Durant les setmanes de confinament per la crisi del Covid-19 us vam proposar entre altres activitats, un concurs de microrelats amb l’objectiu d’omplir les estones de confinament a casa fomentant la creativitat i el gust per l’escriptura.

Un cop reoberta la Biblioteca, de moment amb restriccions que encara duren (cal demanar cita prèvia!!!), es va tancar el plaç de participació.

El concurs contemplava tres categories: infantil, juvenil i adults i, per cada una d’elles, dos premis: un al microrelat finalista i l’altre al microrelat guanyador. (Vegeu les Bases del concurs)

Hem rebut un total de 47 microrelats (4 de la categoria infantil, 14 de la categoria juvenil i 29 a la categoria d’adults) i, després de les deliberacions fetes pel jurat format pel personal de la Biblioteca Joan Triadú, us podem anunciar que els guanyadors són:

Categoria infantil:

• Microrelat finalista:

Casa! Quin rotllo! de Biel Casacuberta Albert (10 anys)

• Microrelat guanyador:

El somni fet realitat de Rut Pérez Valls (10 anys)

Categoria juvenil:

• Microrelat finalista:

20 botons d’Ariadna Comas Royan (16 anys)

• Microrelat guanyador:

La devoradora de llibres de Carla Barbens Calzadilla (15 anys)

Categoria adults:

• Microrelat finalista:

Llambordes de Quim Campdelacreu Arqués (49 anys)

• Microrelat guanyador:

La orquesta de Xavier García Torrentallé (39 anys)

Guanyadors i finalistes han obtingut un val per comprar llibres a les llibreries de Vic, de 50 euros en el cas dels finalistes i de 100 euros en el cas dels guanyadors.

En breu anirem publicant els microrelats guanyadors i finalistes de cada categoria a la pàgina web de la Biblioteca.

Moltes gràcies a tots els participants i felicitats a finalistes i guanyadors!

Aquesta entrada s'ha publicat en Concurs de microrelats Obert per confinament, Obert per confinament i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.