23 de juliol, Sant Jordi d’estiu

La diada de Sant Jordi de l’any 2020, en ple confinament per culpa de la pandèmia de Covid-19 que estem vivint, va ser un dels més estranys de la història. La festa de la rosa i el llibre que tradicionalment s’ha viscut als carrers de manera massiva es va cancel·lar i, tot i que van sorgir diverses iniciatives per no perdre la totalitat de les vendes en unes dates especialment importants per aquests dos sectors, una de les propostes que va posar d’acord a floristes i llibreters va ser traslladar la festa de Sant Jordi al 23 de juliol quan previsiblement la situació hauria d’haver millorat.

I ja estem al juliol i la millora hi és, tot i que no en la mesura que ens pensàvem. Desconfinats, sí, però pendents de les dades de contagis i amb mascareta, distanciament i higiene de mans.

I com que les dades, de moment, ens són favorables finalment l’Ajuntament ha anunciat que a Vic es podrà celebrar el Sant Jordi d’estiu a la Plaça i també a diversos punts de la ciutat.

Es preveu que, el dijous 23 de juliol, 28 parades de llibres i roses, sempre mantenint les distàncies i les mesures de seguretat necessàries, s’instal·laran a la Plaça i a altres emplaçaments de la ciutat de Vic i que durant tot el dia i fins a les 10 del vespre ens oferiran la versió d’estiu d’aquest Sant Jordi tan particular.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.