Llegim més informa: Canvis en els premis de la Gimcana Operació Rescat

El passat 10 de març es van donar a conèixer els guanyadors de la Gimcana Operació Rescat que va organitzar la Biblioteca juntament la resta d’entitats de Vic que formen part del col·lectiu Llegim més i que es va fer del 21 al 29 de febrer de 2020.

Entre els premis dels guanyadors hi havia 4 entrades pel Bowling Sucre, corresponents al tercer premi i 2 lots de quatre entrades pels Multicinemes Sucre de Vic que es van sortejar entre tots els equips participants a la Gimcana (vegeu: La gimcana Operació rescat. Els guanyadors).

Amb motiu de la crisi del Covid-19, del consegüent confinament i les actuals restriccions, el col·lectiu Llegim Més informa que:

Les entrades pel Bowling Sucre i els 2 lots de 4 entrades pels Multicinemes Sucre Vic han ampliat la seva caducitat i es poden utilitzar fins el dia 30 de setembre de 2020.

Esperem que així pugueu gaudir del vostre premi i felicitem als guanyadors i a tots els  participants de la Gimcana Operació Rescat per la seva implicació en aquesta activitat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Llegim més... amb els adolescents (2020), Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.