Cita prèvia a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

El dia 29 d’octubre de 2020 el Govern de la Generalitat de Catalunya va aprovar noves restriccions per contenir la pandèmia de Coronavirus que estem patint. En l’àmbit de les biblioteques es van restringir els serveis que fins ara s’oferien i, des de llavors, només es permet el retorn de documents prestats i el servei de préstec amb cita prèvia.

Com demanar la cita prèvia:

Podeu posar-vos en contacte amb la Biblioteca per fer les vostres peticions a través de:

• Telèfon: 93.883.33.25
  • Correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat
  • Formulari web: Cita prèvia

Ens podeu demanar els llibres/pel·lícules/revistes/cd de música que vulgueu i concertarem dia i hora per la recollida.

Quan vingueu a endur-vos els préstecs demanats recordeu portar el carnet de la Biblioteca o el DNI. La vostra comanda ja estarà preparada i només caldrà recollir-la. D’aquesta manera totes les gestions s’agilitzaran al màxim i evitarem aglomeracions.

En cas que no sapigueu quins documents voleu, podeu consultar el Catàleg de la Biblioteca (i també podeu fer la reserva directament al mateix Catàleg) o podeu demanar que el personal de la Biblioteca us proposi algunes opcions a partir de les vostres preferències.

A més a més, podeu consultar un munt de propostes pels lectors petits i no tan petits a la web de la Sala infantil i juvenil.

Pels adults trobareu disponible el Butlletí de novetats. Novel·les Octubre 2020 amb les últimes novel·les arribades a la Biblioteca Joan Triadú.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.