Ampliació de serveis a Biblioteca Joan Triadú de Vic

Horari maig 2021

Segons el Pla de represa del sector cultural. Biblioteques. Revisió del març 2021 la Biblioteca Joan Triadú de Vic oferirà els seus serveis en les següents condicions:

HORARI

• Dilluns: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dimarts: De 10:00 h. a 14:00 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dimecres: De 10:00 h. a 14:00 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dijous: De 10:00 h. a 14:00 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Divendres: De 10:00 h. a 14:00 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dissabte: De 10:00 h. a 14:00 h.
  • Diumenge i festius: Tancat

Amb motiu de la pandèmia de Covid-19, caldrà seguir les següents mesures especials de seguretat i higiene:

• La Biblioteca romandrà tancada de 14:00 h. a 15:00 h. per neteja i desinfecció de l’espai.
  • Limitació d’aforament: Sala d’adults 32 persones. Sala infantil: 7 persones.
  • Cal portar mascareta.
  • Abans d’entrar, cal netejar-se les mans amb el gel desinfectant que trobareu al vestíbul de la Biblioteca. També en trobareu de disponible en diferents punts de la sala.
  • Els documents prestats hauran de passar una quarantena de 24 hores.
  • Els documents consultats a sala després d’utilitzar-los, no els torneu al seu lloc. Podeu deixar-los a sobre les taules o als carros.
  • Per motius de seguretat i higiene, si heu de fer ús d’una taula per treballar o estudiar a la Biblioteca cal que abans us registreu al Taulell d’informació i préstec.
  • Si voleu, podeu demanar cita prèvia en aquest formulari per agilitzar les vostres gestions.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.