25N Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

El 25 de novembre és el Dia mundial per a l’eliminació de la violència contra les dones. Enguany tot i la pandèmia de Covid, a tota la comarca es faran actes per commemorar aquesta efemèride, molts d’ells en format virtual.

A Vic, Vic Dones /Siad Osona és el servei d’assesorament per a dones de Vic i de la comarca d’Osona i treballen per fomentar la igualtat d’oportunitats entre dones i homes. És un servei que informa i orienta les dones en cas de discriminació per qüestió de gènere i dóna suport i assessorament psicològic i jurídic a les víctimes de violència masclista.

Amb motiu del 25N han editat una guia amb les activitats programades a la comarca d’Osona per sensibilitzar i lluitar contra les violències masclistes, activitats que s’allarguen fins el dia 3 de desembre:

Des de la Biblioteca Joan Triadú us hem preparat una guia de lectura amb novel·les que tracten el tema de la violència contra les dones i també llibres de no-ficció sobre aquest tema i que podeu trobar a les Biblioteques d’Osona.

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.