Exposició: Hope Glory of God Church d’Arnau Sidera Barral

Fins a finals dels mes de gener estarà exposada a la sala d’adults de la Biblioteca Joan Triadú l’exposició fotogràfica Hope Glory of God Church del fotògraf de Sant Quirze de Besora Arnau Sidera Barral (1985-  ).

L’autor, en la seva estada a Vic, va adonar-se que tots els diumenges gent africana d’origen ghanès es vestia amb roba elegant i es dirigien a algun lloc proper. Al comentar-ho amb coneguts tothom deia que els havien vist, però ningú sabia realment quin era el propòsit d’aquella gent ni que era el que celebraven.

Així doncs, va decidir a descobrir quin era el motiu d’aquestes trobades. Es tractava de celebracions religioses a l’església evangelista Hope Glory of God Church. Hi participaven tant nens com adults. Però no era simplement una missa. Tenien una forma de viure la religió diferent, realitzaven pregàries, música i ball.

L’autor va tenir la gran oportunitat d’acompanyar-los en la celebració durant tres dies i va poder fotografiar als assistents en diversos moments dels actes.

Podeu trobar les fotografies situades entre les columnes de les arcades de la sala d’adults fins el 30 de gener de 2021.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.