Club de lectura De casa al club: El monstre de la memòria de Yishai Sarid

Durant el mes de gener, els participants del Club de lectura De casa al club llegiran el llibre El monstre de la memòria de Yishai Sarid.

A causa de les restriccions sanitàries per la pandèmia de Covid-19 durant tot el mes s’anirà comentant el llibre de manera virtual a través del blog del club de lectura De casa al club.

Sessió a càrrec de Rosa M. López.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca. Es pot demanar cita prèvia en aquest enllaç, per telèfon al 93.883.33.25 o per correu electrònic a: b.vic.jt@diba.cat.

Més informació a: De casa al club

Durant el mes de gener de 2021 al blog del Club de lectura De Casa al club.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura "De Casa al Club" i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.