Club de lectura en anglès: Instrumental de James Rhodes

A la trobada del Club de lectura en anglès del mes de gener comentarem el llibre Instrumental de James Rhodes.

La música va ser la seva salvació. James Rhodes va ser víctima d’abusos durant la seva infància i la seva vida ha estat marcada per aquesta tragèdia. Escoltar Rakhmaninov en bucle durant la seva adolescència i descobrir l’Adagio de Bach en un pavelló psiquiàtric el va ajudar a combatre els seus dimonis i a transformar la seva vida. James Rhodes és un dels concertistes de piano més destacats de l’actualitat i un gran renovador de la música clàssica. Ha protagonitzat documentals per la BBC i Channel 4, escriu a The Guardian i ofereix recitals per tot el món. Instrumental són les seves memòries, que van veure la llum al Regne Unit després que el Tribunal Suprem aixequés el veto que hi havia a la seva obra. És un tribut apassionat al poder terapèutic de la música i tracta qüestions fascinants sobre com funciona la música clàssica i com i per què pot canviar les nostres vides.

(Sinopsi del llibre)

Les sessions són conduïdes per Laura Arumí.

Dimecres, 27 de gener de 2021 a les 20:00 h. a través de Jitsi Meet (Aplicació de videoconferència).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura en anglès i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.