Llegir els clàssics: La Comèdia de Dante Alighieri

El club de lectura virtual Llegir els clàssics ens proposa, aquest mes de gener, iniciar la lectura compartida de la La Comèdia de Dante Alighieri.

Aquest club, nascut el passat mes d’abril en ple confinament, té per objectiu la lectura de grans clàssics de la literatura universal de manera compartida i pausada, llegint un nombre de cants determinat per setmana i tot això complementat amb els comentaris dels participants, informació addicional i articles d’experts que es van publicant al blog Llegir els clàssics i que permeten aprofundir i gaudir de la lectura des de totes les perspectives.

En aquesta ocasió s’ha descartat l’aplicació mòbil Tellfy que s’havia utilitzat per la lectura anterior de l’Odissea d’Homer i el blog Llegir els clàssics centralitzarà les participacions, publicacions complementàries i comunicacions entre l’organitzadora, Matilde Urbach, i les persones inscrites en aquest club de lectura virtual.

La lectura compartida està a punt d’iniciar-se però des de fa unes setmanes al blog Llegir els clàssics ja es van escalfant els motors amb algunes informacions preliminars i publicacions relacionades amb La Comèdia de Dante.

Per inscripcions envieu un correu electrònic a: lamatildeurbach@gmail.com

Per saber-ne més: Llegir els clàssics.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Llegir els clàssics i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.