Nova convocatòria de la Beca “Ciutat de Vic” a la Creació artística

L’Ajuntament de Vic, a través de la Regidoria de Cultura i Museus, ha fet pública la convocatòria de la Beca “Ciutat de Vic” a la Creació artística. Les sol·licituds es poden presentar fins el dia 11 de març de 2021.

Aquesta beca, que enguany arriba a la 10ena edició, té per objectiu fomentar i donar suport a la creació de nou talent i està dirigida als sectors creatius de les arts escèniques, musicals, arts visuals i audiovisuals, cultura popular i tradicional i videojocs i multimèdia.

La Beca “Ciutat de Vic” a la Creació artística s’atorga per a la creació d’un projecte artístic inèdit o en procés de gestació i està dotada amb 6.000 euros.

Per saber-ne més:

Per qualsevol dubte us podeu adreçar per correu electrònic a: cultura@vic.cat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.