Les novel·les més prestades de l’any 2020

L’any 2020 ha estat un any atípic. A mitjans del mes de març es van tancar les biblioteques a causa de la pandèmia de Coronavirus i des de la Biblioteca Joan Triadú vam fer un esforç per continuar la nostra tasca a través del món digital amb les xarxes socials, la pàgina web de la biblioteca on es va engegar la secció Obert per confinament, les activitats a distància, com els clubs de lectura per videoconferència, a través de blogs, etc.

Amb la reobertura el mes de juny, ens vam haver d’anar adaptant a les restriccions, més o menys estrictes segons el moment i la gravetat de la pandèmia. Encara ara, gairebé un any després, algunes d’aquestes directrius continuen vigents i hem de continuar estant alerta per fer de la Biblioteca Joan Triadú un espai segur.

La lectura de novel·les ha estat una de les activitats que més èxit ha tingut en moments de confinament i restriccions i que ens ha permès, per una estona, oblidar la crua realitat que ens envolta.

Us oferim ara, el llistat de les novel·les en català i castellà més prestades a la Biblioteca Joan Triadú de Vic durant l’any 2020:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.