Les pel·lícules i sèries de TV més prestades de l’any 2020

Durant l’any 2020, amb els confinaments successius que, en major o menor grau, hem anat patint a causa del coronavirus i que s’estan allargant durant el 2021, una de les opcions d’oci preferides ha estat veure pel·lícules i sèries de televisió.

Us oferim la llista de les més prestades durant l’any 2020 com a mostra de les preferències dels usuaris de la Biblioteca Joan Triadú.

Com sempre, si us en falta veure alguna i ara us ve de gust podeu fer la reserva des del catàleg de la Biblioteca i us avisarem quan la pugueu passar a recollir.

Les pel·lícules més prestades de l’any 2020:

Les sèries de televisió més prestades de l’any 2020:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.