Biblioteca Joan Triadú de Vic: 25 anys al teu costat

El dia 24 d’abril de 1996 es va inaugurar la Biblioteca Joan Triadú fruit de la fusió de dues biblioteques històriques de la ciutat de Vic: la Biblioteca Jaume Balmes, situada a la Plaça de l’estudiant i la Biblioteca de la Caixa de Pensions que hi havia al carrer Verdaguer a tocar de la Plaça.

D’això en farà 25 anys i per aquest motiu hem decidit celebrar-ho amb el concurs:

Fem 25 anys: Què és la Biblioteca per a tu?

Digueu-nos que significa la Biblioteca per a vosaltres i entrareu en el sorteig d’un lot de llibres.

Per participar podeu passar per la Biblioteca i escriure en una de les nostres pissarres què significa la Biblioteca per a vosaltres i us tirarem un foto per immortalitzar el moment.

També ens podeu enviar una fotografia que us feu vosaltres mateix@s amb un cartell amb la vostra frase i les vostres dades (nom i cognoms, edat i un telèfon o correu electrònic de contacte) al correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat

Hi ha dues categories:

• Infantil: Fins a 14 anys
  • Joves/Adults: A patir de 15 anys

El dia 24 d’abril de 2021 farem el sorteig entre tots els participants i a partir del dia 5 de maig es podrà passar a recollir el premi.

A més a més, totes les persones que hagin participat rebran una bossa/motxilla commemorativa del 25è aniversari de la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.