Club de lectura Dones i literatura: Entre visillos de Carmen Martín Gaite

A la trobada del Club de lectura Dones i literatura del mes de maig comentarem el llibre Entre visillos de Carmen Martín Gaite.

Després d’alguns anys d’absència, Pablo Klein torna a la ciutat de províncies on ha passat la seva infància per exercir com a professor d’alemany a l’institut. Allà estableix relació amb diferents persones de la ciutat, bàsicament joves i amb les alumnes de l’institut, sobretot amb la Natalia. A través del dia a dia d’aquest grup de joves, de les seves angoixes, de l’avorriment i de la falta d’imaginació, Carmen Martín Gaite dibuixa el perfil d’una joventut sense il·lusió.

Les sessions del club de lectura Dones i literatura són conduïdes per Rosa M. Rubio Gutiérrez.

Les persones interessades en participar en aquest club de lectura ja poden recollir el llibre a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

La trobada del Club de lectura Dones i literatura es farà:

Dijous, 6 de maig de 2021 a les 18:30 h. a través de Jitsi Meet (Aplicació de Videoconferència).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura Dones i Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.