Exposició: Joan Triadú a la ciutat dels llibres

La Biblioteca Joan Triadú de Vic acollirà, aquest mes d’abril, l’exposició Joan Triadú a la ciutat dels llibres, una mostra centrada en la faceta de crític literari de l’autor i en els llibres que, segons Triadú, calia llegir i que ja va plasmar en el llibre A la ciutat dels llibres publicat l’any 1996.

Aquesta exposició s’emmarca en els actes que durant tot l’any 2021 es portaran a terme arreu del territori per commemorar el centenari del naixement a Ribes de Freser d’aquest pedagog, crític literari i activista cultural i per la llengua catalana. Conferències, exposicions i taules rodones són algunes de la cinquantena d’activitats previstes durant tot l’any per reivindicar la figura i el llegat de Joan Triadú. Podeu consultar-les a la web Any Joan Triadú.

Comissaris de l’exposició: Joan Josep Isern i Sussana Àlvarez.

Per saber-ne més:

L’exposició Joan Triadú a la ciutat dels llibres es podrà veure:

Del 15 d’abril al 8 de maig de 2021 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.