Catàleg Atena: 15 milions de documents al teu abast

El passat 18 de març de 2021 es va fer la presentació oficial del nou catàleg Atena que, sumant més de 400 biblioteques públiques i bibliobusos de Catalunya, permet consultar i posar a l’abast dels usuaris de les biblioteques més de 15 milions de documents.

Aquest nou catàleg possibilita el fet de demanar en préstec els documents desitjats de qualsevol biblioteca pública o bibliobús de Catalunya de manera fàcil per part del propi usuari i el servei de préstec interbibliotecari s’encarregarà de portar, de manera gratuïta, els documents des de qualsevol punt de Catalunya a la biblioteca o bibliobús de triï l’usuari.

Un cop arribi a la Biblioteca de destí l’usuari rebrà un avís per correu electrònic o per telèfon.

El catàleg Atena permet fer dues peticions simultàniament i un cop l’usuari ja tingui el document en préstec, es poden fer fins a tres renovacions sempre i quan no hi hagi cap reserva en espera.

Com funciona el catàleg Atena?

El catàleg Atena ja està en ple funcionament i podeu consultar-lo i fer les vostres peticions a través de la web: www.atena.biblioteques.cat

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.