Sant Jordi 2021

Tot i la pandèmia, torna Sant Jordi i aquest any, encara que no pot ser una “diada de llibres i roses normal“, es podrà celebrar amb les precaucions ja habituals: mantenint les distàncies de seguretat, ús de la mascareta i gel hidroalcohòlic per desinfectar les mans.

A Vic, hi ha actes preparats per aquests dies i hi haurà parades de llibres i roses repartides per diferents punts de la ciutat per evitar les clàssiques aglomeracions.

Podeu consultar les activitats previstes:

A més a més, podeu consultar l’Especial de Sant Jordi que ha preparat la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona a la Biblioteca virtual i que està ple de propostes culturals, recomanacions de llibres de tot tipus (novel·les, còmics, llibres de cuina, de viatges i un llarg etcètera) també pel·lícules, sèries i música i articles sobre les tradicions de la diada. I com sempre no pot faltar un apartat dedicat al Sant Jordi dels més menuts.

Des de la Biblioteca Joan Triadú de Vic us desitgem un bon Sant Jordi amb molts llibres i moltes roses!

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.