El concurs Fem 25 anys ja té guanyadors!

El passat dia 24 d’abril, dia del 25è aniversari de la Biblioteca Joan Triadú, es va fer el sorteig de dos lots de llibres, un per a la categoria infantil i un per la categoria joves/adults entre els participants del concurs Fem 25 anys. Què és la biblioteca per a tu?

El sorteig es va fer durant l’espectacle de màgia i clown per a públic familiar Arzabastayan a càrrec de Ruskus Patruskus i va ser el propi Ruskus l’encarregat de treure les butlletes guanyadores.

A partir del 5 de maig els guanyadors ja podran passar a recollir el seu premi.

Moltes felicitats!!!

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.