Conferència: Joan Triadú. Un referent cívic i ètic

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la conferència Joan Triadú. Un referent cívic i ètic que es farà amb motiu de la celebració de l’Any Triadú que commemora el centenari del naixement d’aquest pedagog, escriptor i crític literari.

La conferència anirà a càrrec de Joan Josep Isern, crític literari, escriptor, professor de català i comissari de l’Any Triadú.

L’acte es farà presencialment al Temple Romà amb l’aforament limitat. També es podrà seguir pel canal YouTube del Patronat d’Estudis Osonencs: https://www.youtube.com/channel/UCp8lbZt7llHkLqLt4F0OL3g

La conferència Joan Triadú. un referent cívic i ètic es farà:

Dijous, 6 de maig de 2021 a les 18:30 h. al Temple Romà de Vic i al canal de Youtube del Patronat d’Estudis Osonencs.

La conferència va ser enregistrada està disponible al canal de Youtube del Patronat d’Estudis Osonencs. Podeu recuperar-la en aquest enllaç.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Conferències i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.