Horari d’estiu 2021 de la Biblioteca Joan Triadú de Vic

A partir del dia 1 de juliol de 2021 i fins el dia 31 d’agost la Biblioteca Joan Triadú romandrà oberta amb l’horari d’estiu:

• Dilluns: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dimarts: De 10:00 h. a 13:30 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dimecres: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dijous: De 10:00 h. a 13:30 h. i de 15:00 h. a 20:00 h.
  • Divendres: De 15:00 h. a 20:00 h.
  • Dissabte: Tancat (des de Sant Joan fins l’11 de setembre)

A causa de la pandèmia de Covid-19, caldrà seguir les següents mesures de seguretat i higiene*:

• Aforament limitat: Sala d’adults: 70% Sala infantil: 70%
  • És obligatori portar mascareta
  • Cal fer ús de gel desinfectant abans d’entrar a la Biblioteca. També en trobareu de disponible a diversos punts de la Sala.
  • Els documents deixats en préstec han de passar una quarantena de 24 hores. Els documents consultats a sala també han de passar una quarantena de 24 hores. Després d’utilitzar-los deixeu-los sobre les taules o als carros.
  • Per motius de seguretat, si heu de fer ús d’una taula per treballar o estudiar a la Biblioteca, cal que abans us registreu al taulell d’informació i préstec.

* Mesures de seguretat i higiene per lluitar contra la pandèmia de Covid-19 seguint les pautes del Pla de represa del sector cultural. Biblioteques. Revisió del 29 de març de 2021. Mesures susceptibles a canvi en cas que així ho indiqui el PROCICAT i les autoritats sanitàries.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.