Exposició: El ferro i la veu de Joseba Gotzon

La Sala Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú de Vic acollirà a partir del dia 13 de juliol l’exposició d’escultures El ferro i la veu de l’artista basc Joseba Gotzon.

Després d’una llarga carrera dedicada a la música, Gotzon va crear l’any 2018 la marca JG FE Art que engloba les seves creacions de les col·leccions Zortzi i Tubo, escultures fetes totalment de ferro i que des de llavors s’han pogut visitar a diverses localitats del País Basc, Cantabria i Catalunya. Actualment compagina les dues vessants artístiques: la música i l’art escultòric.

Més info: Web de Joseba Gotzon

L’exposició El ferro i la veu de Joseba Gotzon es podrà visitar:

Del 13 al 29 de juliol de 2021 a la Sala Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.