Llibrestiu, la festa del llibre a l’estiu a Vic

El dijous 15 de juliol és la data escollida per una nova iniciativa dedicada als llibres i als seus lectors, una festa del llibre que es farà a nivell de Catalunya amb l’objectiu d’acostar autors, llibreries, editorials i lectors en una de les èpoques de l’any en que més es llegeix: l’estiu.

Se la batejat com a Llibrestiu i l’objectiu és que es converteixi en la quarta cita de l’any dels lectors amb els llibres després de La Setmana del llibre en català que se celebra pel setembre a Barcelona, la campanya de Nadal i Sant Jordi.

A la ciutat de Vic, les llibreries (Abacus, Anglada, Costa Llibreter, El Cafè de les lletres, El Petit Tresor, Foster & Wallace, Kritik, Mater, Muntanya de Llibres) així com Eumo Editorial i El 9 nou tindran un parada a la Rambla del Passeig de les 16:30 h. de la tarda a les 22:00 h. de la nit.

La Biblioteca Joan Triadú de Vic es farà càrrec de l’animació de la festa amb la sessió de contes infantil Pum! Contes d’una bruixa llaminera a les 18:00 h. i la sessió de contes per adults Nua a les 20:00 h. ambdues a càrrec de Sherezade Bardají.

A més a més, Llibrestiu compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vic.

LLibrestiu, la festa del llibre a l’estiu es farà:

• El dijous, 15 de juliol de 2021 de 16:30 h. a 22:00 h. a la Rambla del Passeig de Vic
  • Pum! Contes d’una bruixa llaminera a les 18:00 h. sessió de contes infantil a càrrec de Sherezade Bardají.
  • Nua a les 20:00 h. sessió de contes per adults a càrrec de Sherezade Bardají.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.