Exposició: Aires d’estiu de Montse Vall-llovera i Clapés

La Sala Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú de Vic acollirà a partir del dia 31 de juliol l’exposició de ventalls i miralls pintats a mà Aires d’estiu de Montse Vall-llovera i Clapés.

Nascuda a Rajadell l’any 1950, va passar la infància a França on va cursar els seus estudis. Quan es va casar es va instal·lar a Aiguafreda i actualment viu a Vic. Sempre li ha agradat escriure, especialment poesia i ha publicat el llibre Dos camins, el seu primer recull poètic i darrerament El que sempre ens quedarà.

La seva vessant artística també inclou les arts plàstiques i, de fet, ja ha exposat la seva obra a Sala Josep Romeu anteriorment. Aquesta vegada, però, canvia el format i la mostra està centrada en ventalls i miralls pintats a mà.

L’exposició Aires d’estiu de Montse Vall-llovera i Clapés es podrà visitar:

Del 31 de juliol al 28 d’agost de 2021 a la Sala Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.