Llibres d'”Agost”

El mes d’agost és un mes durant el qual aprofitem per llegir aquells llibres que guardem per quan estem de vacances.

Com a curiositat, hem trobat el nom d’aquest mes formant part del títol d’una gran quantitat de llibres.

Aquí us mostrem una petita selecció dels llibres d'”Agost“.

Recordeu que podeu trobar aquests llibres a les Biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recomanacions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.