Exposició: Espai Natural de les Guilleries-Savassona

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a visitar l’exposició itinerant Espai Natural de les Guilleries-Savassona.

De la mà del personatge de la Fadrineta de Sau, una jove bandolera de les Guilleries, la mostra vol apropar els visitants als elements del paisatge, la geologia, la vegetació i la cultura dels municipis que conformen aquest Espai Natural.

Aquesta exposició itinerant, amb il·lustracions d’Agnès Perelló i que compta amb elements interactius, té per objectiu sensibilitzar sobre la importància de conservar aquests ecosistemes i promoure activitats respectuoses amb el medi.

L’exposició a la Biblioteca Joan Triadú de Vic. Font: http://www.parcs.diba.cat

L’exposició Espai Natural de les Guilleries-Savassona es podrà visitar:

Fins el 30 de novembre de 2021 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.