Torna La Setmana del Llibre en Català

A partir del dia 10 de setembre comença la 39 edició de La Setmana del Llibre en Català una fira que vol reconèixer la tasca de les editorials que publiquen en català i de les llibreries que apropen aquests llibres als lectors.

Enguany, com ja es fa ver l’any passat, es farà al Moll de la Fusta de Barcelona, un espai ampli que permet seguir les normatives de seguretat en temps de pandèmia.

La Setmana fomenta la trobada entre lectors, llibreries, editorials i revistes en català i durant els deu dies que dura aquesta fira s’organitzen un munt d’activitats com presentacions de llibres, tallers, signatura de llibres, taules rodones, espectacles familiars i itineraris literaris que es realitzen a diferents municipis de Catalunya.

Aquí podeu consultar el llistat d’expositors, els itineraris literaris i el programa d’activitats previstes per l’edició 2021 de La Setmana del Llibre en Català.

Premi Trajectòria

A l’edició d’enguany es lliurarà el 25è Premi Trajectòria, un guardó que s’atorga a un professional vinculat al món de la cultura catalana, que hagi destacat per la seva divulgació. L’escriptor, poeta, crític literari i professor universitari mallorquí Biel Mesquida serà la persona que rebrà el Premi Trajectòria d’aquest any.

El dimecres 15 de setembre a les 19:30 h. es farà l’acte d’entrega del guardó, que aquest any serà una obra de la pintora i artista plàstica Regina Giménez, una obra original de la qual només hi ha 3 exemplars: la que rebrà el premiat, un que quedarà exposat a la seu d’Editors.cat i un altre original que serà per la seva autora.

Podeu trobar els llibres de Biel Mesquida a la Biblioteca Joan Triadú de Vic en aquest enllaç

La 39ena edició de La Setmana del Llibre en Català es podrà visitar:

Del 10 al 19 de setembre de 2021 al Moll de la Fusta de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.