Arrenca la 33ena edició del Mercat de Música Viva de Vic

A partir d’avui el Mercat de Música Viva de Vic arrenca amb una edició, la 33, que combina actuacions presencials obertes al públic en general amb actuacions virtuals i presencials reservades a professionals del sector, enguany gairebé amb 600 inscrits.

Fins el 18 de setembre hi ha previstos una seixantena de concerts, 20 dels quals estrenes, repartits en 7 escenaris a diferents espais de la ciutat de Vic. Les actuacions de divendres i dissabte estan obertes al públic en general, però cal fer reserva d’entrades per poder garantir l’aforament i la distància de seguretat en temps de covid.

El concert inaugural, Insecta Dance Music, anirà a càrrec de Jansky. Es tracta d’un projecte que combina música electrònica i poesia i que va ser premiat per la BBC amb el guardó Sound of the year el passat mes d’abril per les gravacions de sons d’insectes de les illes Balears que inclou el treball, que ha estat coproduït pel MMVV.

Per saber-ne més:

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.