Exposició: Travessia de Pili Concellón

La Sala Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú de Vic acull fins el 12 d’octubre de 2021 l’exposició fotogràfica Travessia de Pili Concellón en el marc del festival de fotografia Revela’t, que enguany per primera vegada es celebra a Vic.

Aquest certamen de fotografia analògica contemporània es va crear l’any 2013 a Vilassar de Dalt amb la voluntat de ser un referent pels aficionats a la fotografia i especialment de la fotografia analògica. Enguany, amb el lema Universos propis s’han programat 64 exposicions que es podran visitar principalment a Vilassar de Dalt, però també a diverses localitats com Barcelona i Vic entre altres i s’han programat activitats com el Market fotogràfic, tan de material fotogràfic com de fotografies d’autors, activitats formatives relacionades amb la fotografia, conferències, presentacions d’autors, tallers, etc.

Amb un marcat accent femení, el certamen comptarà amb exposicions de reconegudes fotògrafes del país i internacionals i es farà un homenatge a la fotògrafa Isabel Muñoz (Barcelona, 1951 – ).

I com a novetat, aquest any el festival arriba també a la ciutat de Vic on es podran visitar 9 exposicions fotogràfiques a diferents espais de la ciutat.

Podeu consultar les exposicions previstes durant el certamen a: Exposicions 2021. Revela’t

Podeu visitar l’exposició Travessia de Pili Concellón:

Fins el 12 d’octubre de 2021 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Exposicions i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.