Presentació de llibre: Notícies de la Confederació de Xavier Deulonder

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la presentació del llibre Notícies de la confederació: viatge al país que hauria pogut ser de l’historiador i documentalista Xavier Deulonder i Camins.

L’autor es pregunta quina hauria pogut ser la història dels Països Catalans els darrers segles si la Corona catalanoaragonesa continués existint avui dia i, a més, separada i independent de Castella. En aquesta ucronia la Corona d’Aragó s’aferma com a Confederació d’estats i es manté independent de Castella. Gairebé tot seria diferent de com ho vivim avui, però tot seria lògic perquè sempre hauria estat així. Us convidem a viatjar, sense prejudicis, a aquesta nova realitat que posa en qüestió el que avui considerem “normal”. Una barreja d’ucronia, assaig històric i anàlisi sociocultural i polític.

(Sinopsi de la contraportada)

La presentació del llibre anirà a càrrec del propi autor i de Jordi Solé i Camardons, editor de Voliana Edicions

Per saber-ne més:

La presentació del llibre Notícies de la confederació: viatge al país que hauria pogut ser es farà:

Dimecres, 13 d’octubre de 2021 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.