Club de lectura De casa al club: L’oncle Vània d’Anton Txèkhov

Durant el mes d’octubre, els participants del Club de lectura De casa al club llegiran l’obra de teatre L’oncle Vània d’Anton Txèkhov.

Durant tot el mes s’anirà comentant el llibre de manera virtual a través del blog del club de lectura De casa al club. Trobada presencial per determinar en funció de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia de Covid-19.

Sessió a càrrec de Rosa M. López.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca. Es pot demanar cita prèvia en aquest enllaç, per telèfon al 93.883.33.25 o per correu electrònic a: b.vic.jt@diba.cat.

Més informació a: De casa al club

Durant el mes d’octubre de 2021 al blog del Club de lectura De Casa al club.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura "De Casa al Club" i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.