Llegim més… Còmic (2021)

Llegim més… és un projecte que té per objectiu fomentar la lectura i promocionar els diversos equipaments de la ciutat de Vic vinculats a la lectura. Enguany es dedicarà a donar a conèixer el còmic i la novel·la gràfica, també coneguts com a novè art. Es tracta d’un gènere que ofereix grans possibilitats artístiques, literàries i comunicatives.

Enguany és la tercera edició del programa Llegim més, un projecte que comparteixen les biblioteques, llibreries, editorials i altres entitats relacionades amb la lectura de la ciutat de Vic, coordinades totes elles per la Biblioteca Joan Triadú de Vic i que del 25 al 30 d’octubre de 2021 oferiran exposicions, tallers i xerrades relacionades amb el món del còmic i la novel·la gràfica. Aquestes activitats estan pensades per a diferents tipus de públics: infantil, jove i adult.

Podeu consultar les activitats previstes a: Llegim més… Còmic

Presentació del programa d’activitats de Llegim més… Còmic (2021) a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (18/10/2021)

Aquesta entrada s'ha publicat en Llegim més... Còmic (2021), Programa Llegim més i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.