Exposició: Desde dentro/Des de dins de Margarita Jeanneret

La Biblioteca Joan Triadú de Vic us convida a la inauguració de l’exposició Desde dentro/Des de dins de Margarita Jeanneret.

L’artista és llicenciada en Art per la Universitat Catòlica de Santiago de Xile i també va estudiar a la Escuela Internacional del Gesto y la Imagen La Mancha de Santiago de Xile.

L’acte d’inauguració de l’exposició comptarà amb un recital poètic i musical el dissabte 23 d’octubre de 2021 a les 12:00 h. a la Sala Josep Romeu.

Per saber-ne més:

L’exposició Desde dentro/Des de dins de Margarita Jeanneret es podrà visitar:

Del 23 d’octubre al 27 de novembre de 2021 a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (Sala Josep Romeu)

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.