Club de lectura De casa al club: La visita del médico de cámara de Per Olov Enquist

Durant el mes de novembre, els participants del Club de lectura De casa al club llegiran el llibre La visita del médico de cámara de Per Olov Enquist.

Durant tot el mes s’anirà comentant el llibre de manera virtual a través del blog del club de lectura De casa al club.

Sessió a càrrec de Rosa M. López.

Les persones interessades a participar en aquest Club de lectura ja poden passar a recollir el llibre per la Biblioteca. Es pot demanar cita prèvia en aquest enllaç, per telèfon al 93.883.33.25 o per correu electrònic a: b.vic.jt@diba.cat.

Més informació a: De casa al club

La trobada del club de lectura De casa al club serà:

Dimarts, 30 de novembre de 2021 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

* Activitat sotmesa a les condicions que determini el PROCICAT a causa de la pandèmia de coronavirus. En cas que no sigui possible fer la trobada presencial del Club de lectura De casa al club, l’activitat es farà de manera virtual.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats, Club de lectura "De Casa al Club" i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.